SAC. Subvencions a ajuntaments per al finançament de les despeses derivades del funcionament ordinari dels consultoris locals

Objecte

Regular les subvencions que concedeix Dipsalut a ajuntaments de la demarcació de Girona per finançar les despeses derivades del funcionament ordinari dels equipaments locals que proporcionen atenció sanitària no especialitzada en l’àmbit de l’atenció de salut.

Destinataris

Poden concórrer a la convocatòria els ajuntaments de la demarcació de Girona adherits al Catàleg de Serveis de Dipsalut i que disposin d’un consultori local.

Conceptes subvencionables

Les despeses derivades del funcionament del consultori municipal, concretament:

- Despeses de llum, aigua, climatització, telefonia fixa o quota d’alarma.
- Despeses de personal del servei de neteja o consergeria.
- Revisió d’extintors i altres equipaments.

Es consideren despeses no subvencionables:
- Les despeses de personal que no sigui de neteja i/o consergeria. 

Bases

Les bases reguladores de les subvencions es van publicar al BOPG núm. 31, de 13 de febrer de 2019.

Informació addicional:

    Documents

    Convocatòria

    La convocatòria es publica al BOP de Girona núm. 31, de 14 de febrer de 2020.

    Període subvencionable

    Es subvencionaran les actuacions que tinguin lloc entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2019.

    Termini de presentació de sol·licituds

    El termini de presentació de les sol·licituds començarà l'endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Girona i finalitzarà el 24 de març de 2020.

    Import màxim de la subvenció

    Per la convocatòria de 2020, l'import màxim de la subvenció és de 2.000,00 €.

    Justificació

    El termini per justificar les despeses objecte d’aquesta convocatòria finalitza el 7 de juliol de 2020.

    Resolució

    La resolució es comunica als beneficiaris per mitjà del tauler d’anuncis e-Tauler de la seu electrònica de Dipsalut (https://seu.dipsalut.cat) en el termini màxim de deu dies a comptar des de la data d’adopció de la resolució, d’acord amb l’apartat b de l’article 45.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    Tutorial de suport

    Sol·licitud de la subvenció

    NOTA IMPORTANT

    En aplicació de la disposició addicional tercera del reial decret 463/2020, de 14 de març, pel que es declara l'estat d'alarma per la crisi sanitària pel COVID-19, es suspenen i s'interrompen els terminis per la tramitació dels procediments administratius de Dipsalut.

    Aquesta circumstància no implica que si ho considereu convenient durant la suspensió pugueu presentar les sol·licituds i/o documentació que estimeu oportunes.

     

    El tràmit de sol·licitud d'aquesta subvenció es pot fer:

    Via Internet [Seu electrònica]:

    >> Podeu accedir a la sol·licitud prement aquí.

    Per a més informació:

    972414720

    Dades de contacte

    Parc Científic i Tecnològic de la UdG

    Edifici Jaume Casademont

    C/ Pic de Peguera, 15

    La Creueta - 17003 - Girona

    Tel. 972 41 47 20 - Fax. 972 41 47 30

    info@dipsalut.cat

    Localització